Lizy Kids ponuja 6-mesečno garancijo na igralne preproge. Nepravilnosti, za katere je odgovoren proizvajalec, so zajete in nam jih je treba sporočiti po e-pošti info@lizykids.si takoj. Oznake obrabe niso zajete v garanciji.
Za naše igralne preproge je treba skrbeti po navodilih. Upoštevati jih je treba, da se izognete poškodbam izdelka. Nepravilna uporaba igralne preproge in neupoštevanje navodil za nego razveljavi garancijo. Kliknite tukaj za ogled navodil za nego.
** Takoj po odprtju temeljito preglejte svoj nakup. Vse pomanjkljivosti prijavite v 48 urah po dostavi**
Vračila
Želimo, da ste zadovoljni z nakupom, zato nudimo 100-odstotno garancijo za vračilo denarja za naše izdelke.
Če želite izpolniti pogoje za vračilo, morate izdelek vrniti v 14 dneh
biti neuporabljen in v enakem stanju, kot ste ga prejeli
vrniti v celotni originalni embalaži
Za dokončanje vračila potrebujemo potrdilo ali potrdilo o nakupu.
Vračila kupnine ne bomo zagotovili;
Vsak izdelek, ki ni v prvotnem stanju, je poškodovan ali pokvarjen iz razlogov, ki niso posledica naše napake
Vsak izdelek, ki je vrnjen več kot 14 dni po dostavi
Vsak izdelek ni vrnjen v originalni embalaži
Predmeti prodaje
Neopremljeni predmeti
Zamude pri dostavi
Sami boste odgovorni za plačilo stroškov pošiljanja za vračilo izdelka. Najpomembnejše je, da sledite svojemu izdelku. Ne bomo odgovorni za vašo manjkajočo vrnitev.
Vračilo kupnine
Ko bomo vašo vrnitev prejeli in pregledali, vam bomo poslali e-poštno sporočilo. Prav tako vas bomo obvestili o odobritvi ali zavrnitvi vračila kupnine. Če ste bili odobreni, bo vaše vračilo (zmanjšano za stroške pošiljanja) obdelano, kredit pa bo samodejno nakazan na vašo kreditno kartico ali originalni način plačila.
**Vračilo kupnine pred odpremo ni dovoljeno, vendar je sprememba modela sprejeta, če čas dopušča pred odpremo. Vračilo kupnine ni dovoljeno za sledi obrabe, ki niso bile prijavljene v 48 urah po dostavi. Vračilo kupnine ni dovoljeno zaradi zamud pri prevozu**
Dostava
Na našem spletnem mestu bomo izračunali stroške pošiljanja, ko vnesete svoj naslov.
Pošiljanje v države, ki niso v Evropski uniji, lahko povzroči dodatne carinske stroške.
Pošiljamo mednarodno sporočilo, vendar se zavedajte, da ne krijemo stroškov, ki bi jih imeli carinski organi
Naročilu lahko sledite takoj, ko je odposlano! Poslali vam bomo e-pošto z vašo številko za sledenje in povezavo do našega sistema za sledenje kurirjem.